środa, 31 sierpnia 2011

Komora na Czekoladowej oraz kanalizacja burzowa na wrocławskich Bielanach

Witam. Tak jak obiecywałem, dzisiaj wpis o Bielanach i ul. Czekoladowej. Jak widać powyżej, mieści się tam bardzo ciekawy obiekt.

Jedynym śladem na powierzchni jest zielony zbiornik, przypominający trochę zbiorniki na szambo używane na wsi. Ale to tylko pozory...


bo właściwa komora znajduje się pod tym włazem. Włazów takich jest na całym terenie sześć. Żadnego z nich nie dało się otworzyć. Szkoda, na Nowym Porcie były otwarte...

Zawór do spuszczania chemikaliów jest oczywiście nie chroniony. Ciekawe, co by było gdybym go otworzył...

A teraz czas zejść w kanały....

Kanałów deszczowych na bielanach jest sporo. Dobre miejsce aby szkolić początkujących kanalarzy.


Szukając w okolicy ronda, znalazłem przełazowy kanał deszczowy

Zapowiada się ciekawie...


Dalej jest jeszcze lepiej.

Nie szedłem nim daleko, bo nie miałem przy sobie kaloszy.


Niestety, na czekoladowej trafiłem na złodzieja. W czasie gdy byłem na dole ktoś ukradł mi z plecaka zapasową latarkę.


Studzienka ma bardzo ciekawą budowę. Cegła niżej, beton wyżej. Modernizacja poniemieckiej konstrukcji?

Na dzisiaj to tyle. Początek szkoły sprawił że będę miał teraz mniej czasu. Ale coś się zrobi. W najbliższym czasie planuję rozejrzeć się bardziej na robotniczej. Do zobaczenia!












3 komentarze: